Som ni säkert noterat så är det avspärrat p.ga hål i sidan av vägen samt att ena diket är igenlagt i korsningen kättingvägen/ Smårisvägen. Detta arbete är inte godkänt av styrelsen då det fortfarande finns oklarheter i hur vårt nuvarande VVS nät påverkas om de nya fastigheterna ansluts. Ytterliga aspekter är att det inkommit överklagan på hur djur och natur påverkas.
Styrelsen har varit på plats under förmiddagen för att säkerställa att arbetet ej fortgår innan oklarheterna ovan är utredda. Under morgondagen kommer allting återställas, så som det igenfyllda diket samt gropen bredvid vägen.
