Playa del Kopparmora
Det ska bli riktigt högsommarvarmt nu några dagar, och kanske därför många som vill passa på att njuta av vår fina badplats. Därmed uppmaning att vara uppmärksam så att maskiner och människor kan samsas i samband med utläggning av sand på stranden.
Vänligen styrelsen